fot. mat. pras.
Zapowiadana kooperacja Yeezy oraz marek Gap i Balenciaga wreszcie ujrzała światło dzienne. Pierwotnie mieliśmy czekać na nią do czerwca, ale partnerzy zmienili plany, dzięki czemu produkty są już dostępne i cieszą się tak dużym zainteresowaniem, że na część z nich trzeba się zapisywać do kolejek oczekujących.
Kolekcja, której próbki znajdziecie poniżej, to efekt współpracy Westa z Demną. Projektant od początku nie ukrywał ekscytacji związanej z możliwością pracy z Ye. – Na naszą estetykę składają się miejski minimalizm i poezja, ale także pragnienie przekraczania granic – mówił Vogue’owi.
Jednym z elementów przyciągających klientów do nowej kolekcji jest to, że dostają jakość i design Balenciagi w cenie Gapa. Ceny produktów zaczynają się od 120 dolarów, za najdroższe rzeczy trzeba zapłacić 440. Największym wzięciem cieszyła się wyceniona na 240 dolarów czarna bluza z logo Gap na froncie oraz ilustracją przedstawiającą białego gołębia w locie na plecach. Magazyn People dowiedział się, że „abstrakcyjny motyw gołębia widoczny na całej powierzchni reprezentuje nienazwaną nadzieję na przyszłość”.
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie