fot. mat. pras.
– Twoja opinia o ulubionej firmie piosenką Nosowskiej? To może być hit! W drugiej edycji akcji Dobry Głos Dla Firm zamieniamy dobre opinie o firmach w piosenki. I teledyski – czytamy w opisie nowego spotu ING Banku Śląskiego. Wokalistka oraz bank zachęcają Polaków do pisania dobrych opinii o firmach na www.glosdlafirm.pl, w zamian obiecując, że wybrane komentarze nie tylko zamienią się w utwory, ale doczekają się także klipów.
W ramach akcji powstało dedykowane wideo z udziałem wokalistki Heya, do którego każda firma może dodać własną nazwę i opublikować na fanpage’u. Aby to zrobić, wystarczy wypełnić formularz dostępny na tej stronie.
– W internecie brakuje dobrych słów. Rzadko komplementujemy inne osoby, tak jak rzadko piszemy dobre opinie o firmach czy produktach. Jako artystka coś o tym wiem. Tymczasem akcja Dobry Głos Dla Firm to fajny i – w co wierzę – skuteczny pomysł na pozytywną zmianę naszych nawyków. Muzyka znów przychodzi z pomocą i to mnie bardzo cieszy – mówi o swoim udziale w kampanii Katarzyna Nosowska.