Foto: P. Tarasewicz
Chodzi o sklepy z gadżetami związanymi z albumem „The Life Of Pablo” Kanye Westa. Będą otwarte w dniach 19-21 sierpnia. Wydany w lutym krążek spotkał się z mieszanymi reakcjami wśród fanów i dziennikarzy (tu nasza recenzja), zdążył też okryć się niesławą za sprawą kilku kontrowersyjnych wersów nawiązujących do Taylor Swift.
Czy echa tej afery odbiją się także w otwartych na weekend sklepach? Tego nie wiemy. Będą się mogli o tym przekonać mieszkańcy Londynu, Berlina, Kapsztadu, Sydney, Detroit, Nowego Jorku, Los Angeles i Chicago. To właśnie w tych miastach będą zlokalizowane punkty sprzedaży.
Jeden z takich sklepów został już otwarty na kilka dni w marcu tego roku w nowojorskim Soho. Zainteresowanie produktami firmowanymi przez Westa było tak duże, że niektórzy klienci musieli stać nawet po kilka godzin w kolejce.
Warto dodać, że podobne sklepy pojawiły się także po premierze dwóch poprzednich albumów Westa, „Watch The Throne” nagranego z Jayem Z (2011) oraz „Yeezus” (2013).