foto: mat. pras.
SBM Label ma czym się pochwalić . Wytwórnia właśnie poinformowała na swoim Instagramie, że ich kanał w serwisie YouTube przebił barierę dwóch milionów subskrybentów. Jak by tego było mało, to łączna liczba wyświetleń wszystkich filmów na kanale labelu to ponad dwa miliardy! Przy okazji sukcesu wspomniano dawne czasy i początki działalności kanału oraz zapowiedziano współprace, która przybliży działalność wydawnictwa.
To szokujące, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że na pierwszy milion i miliard czekaliśmy 8 lat, a na kolejne niecałe dwa. Na początku kanał nazywał się po prostu: Solar/Białas. Z czasem zmienił nazwę na SB Maffija, później SB Maffija Label i wreszcie SBM Label. Wraz z nazwą zmienialiśmy się i my, a każda z nich była jak nowy etap, także w naszej twórczości. Wielu ludzi zadaje sobie pytanie „jak zacząć?”, chłonie wiedzę, kończy kursy, szkoły. Wielu z nich osiąga ogromne sukcesy, ale też wielu, być może nawet większość z nich, finalnie nie przechodzi do realizacji swoich wymarzonych planów, bo zostało do zrobienia 'jeszcze coś’ by być gotowym. My zaczęliśmy nie mając wiedzy, pieniędzy, doświadczenia, ani ludzi, którzy wskazaliby nam drogę. Mieliśmy tylko zajawkę i chęć do działania. Popełniliśmy po drodze wszystkie możliwe błędy, jesteśmy zbudowani z absurdów. Z perspektywy czasu zgodnie sądzimy, że to dzięki nim jesteśmy tu, gdzie jesteśmy – napisano na profilu SBM – Dlatego we współpracy z twórcą legendarnej serii „Absurdy w polskim rapie”, postanowiliśmy w skróconej formie pokazać tę wyboistą drogę. Nie od strony platynowych płyt, diamentowych singli, ogromnych koncertów, rekordowych wyświetleń, a od strony błędów, porażek, absurdów. Bo z tego składa się każdy sukces – dodano.
SPRAWDŹ TAKŻE: Ariana Grande wydała ponad 54 miliony złotych