fot. mat. pras.
– Półtorej dekady to bardzo dużo. Czas na nowe wyzwania. Gwarantują je międzynarodowy charakter działań Addicted To Music i Bettermaker oraz pozycja Maro Music w świecie producentów muzyki miejskiej i elektronicznej – mówi Kamil Jaczyński.
W Wielkim Joł, labelu Tedego, odpowiedzialny był za Public & Media Relations, koordynację i nadzór działań medialnych i wydawniczych projektów muzycznych oraz audiowizualnych. Do jego nowych zadań będą należeć m.in. szeroko rozumiane działania marketingowe związane z działalnością ATM oraz budowanie relacji z artystami.
Oprócz specjalizacji w public relations i marketingu muzycznym, Jaczyński wykłada w Akademii Menedżerów Muzycznych, a także na studiach podyplomowych w Instytucie Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk oraz w Collegium Civitas. Jest współtwórcą wydanej nakładem Narodowego Centrum Kultury „Antologii Polskiego Rapu”, członkiem Akademii Fonograficznej i ZPAV oraz Komitetu Głównego Olimpiady Cyfrowej. Zainicjował ogólnopolski cyklu paneli dyskusyjnych „Piractwo, czy dozwolony użytek” poruszających tematykę prawa autorskiego, własności intelektualnej oraz nowoczesnego modelu zarządzania kulturą. Pasją Kamila jest nurkowanie, maluje i z powodzeniem wystawia obrazy.
Addicted To Music to cenione studio produkcji muzycznej odpowiedzialne między innymi za mix i mastering wielu popularnych artystów jak Margaret, Flirtini i JWP. CEO Addicted To Music jest Marek Walaszek znany w środowisku muzycznym jako Maro Music – DJ, inżynier dźwięku, kompozytor i producent muzyczny, twórca marki Bettermaker oferującej profesjonalny sprzęt studyjny. Wśród klientów Walaszka znajdują się legendarni artyści tacy jak Wu-Tang Clan, Redman i Sizzla oraz wielkie brandy, m.in. Coca-Cola, CD Projekt, Absolut i BMW.