Justin i Nike przechytrzyli organizatorów Super Bowl?

Dzięki Timberlake'owi Nike zagwarantowało sobie najlepszą możliwą reklamę.


2018.02.09

opublikował:

Justin i Nike przechytrzyli organizatorów Super Bowl?

foto: Instagram

Za emisję 30-sekundowego spotu podczas niedzielnego Super Bowl trzeba było zapłacić aż trzy miliony dolarów. Nike sprytnie to jednak obeszło i dzięki Justinowi Timberlake’owi załatwiło sobie reklamę nie płacąc ani władzom ligi NFL, ani stacji CBS.

Występ w przerwie meczu pomiędzy Philadelphia Eagles i New England Patriots (Orły wygrały 41:33) oglądało na żywo ponad 100 milionów Amerykanów. Dzięki zbliżeniom kamery zdecydowana większość z nich z pewnością zwróciła uwagę na buty Air Jordan 3 x JT & Tinker Hatfield, które miał na sobie artysta. Zupełnie przypadkiem tuż po jego występie buty pojawiły się w aplikacji Nike SNKRS i… wyprzdały się na pniu. Model wprowadzony do sprzedaży w cenie 200 dolarów jest w tym momencie dostępny jedynie na aukcjach, gdzie jego ceny sięgają blisko 2000 dolarów.

Buty miały pojawić się także w nowojorskim pop-up shopie zawierającym ekskluzywny merch powiązany z każdym utworem z płyty Justina „Man of the Woods”. Nietrudno się domyślić, że spośród wszystkich dostępnych w nim gadżetów, to właśnie one będą się cieszyć największym zainteresowaniem.

Polecane