Jakuza: „Na rewolucję mogą pozwolić sobie artyści z ugruntowaną pozycją. Debiutanci powinni wpasowywać się w kanon”

Dyrektor wykonawczy wytwórni Wielkie Joł mówi o tajnikach branży muzycznej.


2014.10.03

opublikował:

Jakuza: „Na rewolucję mogą pozwolić sobie artyści z ugruntowaną pozycją. Debiutanci powinni wpasowywać się w kanon”

Gościem patronowanego przez Akademię Menedżerów Muzycznych cyklu „Tajniki branży muzycznej” był Kamil „Jakuza” Jaczyński, dyrektor wykonawczy wytwórni Wielkie Joł, który skierował do początkujących artystów kilka słów na temat podstawowych zasad promocji siebie i swojej twórczości. Debiutanci mają problem z dopasowaniem wizerunku do charakteru twórczości muzycznej. Często nie wiedzą, jak powinien wyglądać ich wizerunek, często eksperymentują i niestety bardzo często są to eksperymenty nieudane – mówi Jakuza.

Na rewolucyjne rzeczy mogą pozwolić sobie artyści z ugruntowaną pozycją. Debiutanci, wbrew pozorom, powinni wpasowywać się w kanon, ponieważ dzięki temu na początku ich odbiorcy są w stanie zorientować się, jakiego typu twórczość będzie serwowana przez tych debiutujących artystów. To oczywiście trochę ich szufladkuje, ale z drugiej strony pozwala wyrobić sobie grupę docelową już na początku ich twórczości – poleca Kamil Jaczyński.

Więcej w poniższym wideo.

Polecane

Share This