fot. mat. pras.
Pamiętacie jeszcze „włączanie niskich cen” z Eweliną Lisowską? Wiadomo, kto nie pamięta. Kiedy wokalistka promowała Media Expert, spoty z jej udziałem były na tak wysokich rotacjach, że nie dało się ich uniknąć. Minęło kilka lat i sieci ponownie zdecydowała się na współpracę z gwiazdą popu. Tym razem wybór padł na Cleo, która została nie tylko „twarzą” Media Expert, ale także dyrektorką artystyczną.
– Cieszymy się bardzo, że Cleo dołącza do naszego zespołu. To znakomita artystka, wulkan energii, ale i bardzo kreatywny i inspirujący człowiek. Wspólnie uznaliśmy, że te cechy warto szerzej wykorzystać. Udzielając więcej swobody artystycznej, odchodzimy nieco od dotychczas stosowanej formuły współpracy z gwiazdami. Wierzymy jednak, że efekty tej kooperacji będą pozytywnym zaskoczeniem i przyniosą fantastyczne korzyści obu stronom – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Wokalistka rozpoczyna swoją współpracę z siecią od reklamy wyprzedaży w ramach Black Weeks. Na jej potrzeby Cleo wykonała przeróbkę „Zakręconej” Reni Jusis z tekstem dopasowanym do tematyki reklamy.
Sprawdź też: Protesty to nie miejsce na zabawne hasła i memy? Donatan krytykuje formę demonstracji
– Miło mi poinformować, że Cleo została dyrektorem artystycznym Media Expert – pracowitość i kreatywność jest gwarancją sukcesu nawet w trudnych czasach 🙂 Życzę rozwoju, zadowolenia z pracy i pieniędzy więcej niż zmarnował Sasin! 😎 PS. moja wielka prośba! Cleo jako dyrektor nie dawaj już proszę reklam z „włączamy niskie ceny” i z chomikami. Dziękuję! 🙂 – napisał dumny ze swojej podopiecznej Donatan.