fot. P. Tarasewicz / CGM.PL
DonGURALesko w szczerym wywiadzie wyraził swoje stanowisko wobec reklam i komercyjnych współprac. Artysta przyznał, że regularnie odrzuca propozycje reklamowe, ponieważ nie czuje się autentycznie związany z większością produktów. Zamiast tego, stawia na wartości i współpracę z fundacjami oraz inicjatywami społecznymi.
Mocne słowa o fast foodach i bankach
W rozmowie z Freshmag Gural odniósł się bezpośrednio do tematu reklamowania fast foodów i instytucji finansowych. Jego słowa były jednoznaczne:
„Jeśli reklamujesz bank, reklamujesz lichwę. Jeśli reklamujesz fast food, to reklamujesz gówno, które szkodzi ludziom.”
Tym samym jasno zaznaczył, że nie zamierza promować produktów, które w jego ocenie są szkodliwe dla społeczeństwa.
Kontrast z młodym pokoleniem raperów
W wypowiedzi Gurala dało się również wyczuć aluzję do młodszych kolegów z branży, którzy chętnie angażują się w kampanie reklamowe popularnych marek fast foodów, takich jak McDonald’s. Przykładami są Mata czy bambi, którzy niejednokrotnie pojawiali się w takich akcjach marketingowych. Dla Gurala to jednak droga, której świadomie unika.
Absurdalna oferta – reklama lodów i… mrówkojad
Artysta wspomniał także o jednej z absurdalnych propozycji reklamowych z przeszłości. Zaproponowano mu występ w kampanii reklamującej lody, jednak miał w niej wystąpić przebrany za mrówkojada. Gural stanowczo odmówił, uznając to za kompromitujące i niezgodne z jego wizerunkiem.