fot. Karol Makurat / @tarakum_photography
Corey Taylor i spółka pokazali w mediach społecznościowych nowe logo zespołu i ich nowy merch. Wśród limitowanych produktów znalazły się koszulki i bluzy. Jedną z bardziej widocznych grafik na tych przedmiotach jest odnowione logo zespołu „S”, które podzieliło fanów grupy. Przypomnijmy, że pierwotne, plemienne logo grupy, zostało stworzone przez nieżyjącego już Joeya Jordisona – pierwszego perkusistę zespołu – i od tamtej pory pozostawało istotną częścią tożsamości Slipknota.
W sekcji komentarzy liczni fani wyrazili swoje dezaprobatę dla nowej wersji logotypu Slipktona. Poniżej kilka z nich.
– To nowe „S” jest kompetnie do dupy chłopaki.
– Absolutnie nie.
– O Boże, proszę nie zmieniajcie starego S, to nowe jest do bani, przepraszam, kocham was, chłopaki❤️🔥.
– Gówno wygląda jak spinacz do papieru
– Uwielbiam Slipknot, to mój ulubiony zespół, ale jeśli chodzi o gadżety, w ogóle ich nie ma. Chyba ostatni raz kupowałem gadżety, kiedy były wiatrówki.
A wam jak się podoba?