Ariana Grande promuje właśnie swoją nową markę kosmetyczną R.E.M. oferującą szeroką gamę produktów do makijażu i pielęgnacji skóry. W maju firma została uznana za najlepszą nową markę podczas konkursu Allure Best Of Beauty Awards w 2022 roku. Wzmożona promocją brandu – 28 na 30 ostatnich postów Grande dotyczyło R.E.M. – nie uszła uwadze fanów artystki. Jeden z nich, najwyraźniej zniesmaczony zachowanie idolki, napisał w komentarzu:
– Pamiętaj, że jesteś piosenkarką.
Na komentarz odpowiedziała sama zainteresowania. Ariana odpisała, że nigdy wcześniej nie czuła się bardziej piosenkarką niż w obecnym momencie.
Przypomnijmy, że ostatnim utworem nagranym przez Grande był numer „Just Look Up”. Gościnnie pojawił się w nim Kid Cudi, a sam kawałek promował film Netflixa „Don’t Look Up „(w którym oboje występują). Jej ostatni album to „Positions” z 2020 roku.