Foto: P. Tarasewicz / CGM.PL
19 lutego do sklepów trafi drugi album Fabijańskiego (pod wcześniejszym raper podpisał się imieniem i nazwiskiem, teraz ogranicza się do nazwiska) zatytułowany „Reset”. W takiej sytuacji artysta powinien poświęcać jak najwięcej czasu na promocję swojego materiału w mediach, w tym także w mediach społecznościowych. Sebastian zapowiedział tymczasem, że żegna się z Instagramem. Autor „Primitywa” opublikował film, w którym zdradza, dlaczego nie zamierza dłużej prowadzić swojego profilu.
Fabijański przyznaje, że założył instagramowe konto rok temu i zrobił to „za namową wydawcy”, którym wówczas był Asfalt Records.
– Mój stosunek do mediów społecznościowych zawsze był dość zachowawczy i bałem się tego. Słusznie, bo okazuje się, że to nie jest zabawa dla mnie. Intuicja była właściwa i trzeba było jej słuchać – ocenia.
Profil rapera nie zniknie z sieci, ale od teraz to nie on będzie odpowiadał za publikowane na nim treści. Raper deklaruje, że osoba czy też agencja, której powierza konto, zadba o to, by pojawiały się na nim wszelkie informacje dotyczące jego aktywności. Przy okazji Fabijański zapewnił, że nie zamierza kończyć z muzyką, zdradził również, że w 2021 pojawi się w trzech filmach.
Sprawdź także: Natalia Siwiec w nowym teledysku Sebastiana Fabijańskiego
Wyświetl ten post na Instagramie.