
fot. kadr z wideo
Mieliśmy już „Pato emigrację”, czyli „Patointeligencję” w wersji mickiewiczowskiej, a także „Patoinfluencerkę” Wargi, teraz czas na kolejne przeróbki singla Maty. Fizyk i Japerski przygotowali „Blokinteligencję”, która wraz z klipem pojawiła się na kanale Tak To Widzę Labelu. Autorzy remiksu podkreślają, że w żaden sposób nie chcą atakować Maty, przedstawiają jedynie inną perspektywę, dedykując ją „tym co kminią codziennie, żeby przeżyć”. Teraz w sieci pojawia się kolejna – „Pasointeligencja”. Korporacja Free Now chce przy jej pomocy promować bezpieczną jazdę.
– Teledysk “Pasointeligencja” to element kampanii społecznej, którą jako Free Now chcemy promować zapinanie pasów bezpieczeństwa w samochodzie. To cały czas poważny problem w Polsce i mamy nadzieję, że rapowany przez kierowców remix “Patointeligencji” Maty pomoże w promowaniu bezpiecznej jazdy. Partnerem merytorycznym naszej akcji jest Fundacja Kierowca Bezpieczny – informuje firma.
Jesteśmy pewni, że to nie ostatnie przeróbki „Patointeligencji”.