„B L U E B E R R Y”, ostatni z singli promujących album Guziora „Pleśń” przekroczył właśnie 20 milionów wyświetleń na YouTube. Osiągniecie jest naprawdę imponujące – Guzior osiągnął taki wynik w zaledwie miesiąc. Dla porównania, niezapowiadany singiel Quebonafide – „Kasia Teen”, w trzy tygodnie ma na liczniku 4.2 miliona wyświetleń.
Jakby tego było mało, numer „F A L A”, nagrany z Oskarem z featuringu, w dwa miesiące ma już 29 milionów odtworzeń. Dobrze radzą sobie też pozostałe singiel promujące „Pleśń” – „K U S H K O M A” zrobiła w dwa miesiące 7,4 miliona, a „T R A P S T A R” w miesiąc 5,5 milion viewsów.
Nam pozostaje jedynie pogratulować, zarówno znakomitej płyty, jak i godnych pozazdroszczenia zasięgów.
Wyświetl ten post na Instagramie.