fot. Norberto Garcia
W CGM Rap Podcaście Proceente zauważył, że w ostatnim czasie Nipsey Hussle „wreszcie zaczął brać to, co mu się należało”. Artysta był obecny na scenie od lat, ale debiutancki album wydał dopiero po trzydziestce. Krążek zebrał bardzo dobre recenzje, zadebiutował w TOP10 zestawienia Billboardu.
Im bardziej rozkręcała się kariera Nipseya, tym lepiej radziła sobie jego marka odzieżowa The Marathon Clothing. Prawdziwa eksplozja jej popularności nadeszła jednak dopiero po śmierci rapera. Partnerka biznesowa Hussle’a ujawniła, że w ciągu dwóch tygodni od dnia, w którym Hussle’a zastrzelono przed jego sklepem w Los Angeles, fani złożyli aż dwa miliony zamówień. – Bądźcie cierpliwi – napisała na Twitterze Karen Civil, zapewniając, że personel sklepu pracuje 12 godzin dziennie, by jak najszybciej uporać się z niewyobrażalną wręcz liczbą zamówień.
Nipsey Hussle został śmiertelnie postrzelony 31 marca. Raper miał 33 lata. Artysta padł ofiarą zemsty 29-letniego Erica Holdera.