Duży sukces Melanie Fiony

Melanie Fiona będzie otwierała 19 koncertów amerykańskiej trasy Alicii Keys


2010.01.15

opublikował:

Duży sukces Melanie Fiony

Niedawno nominowana do Grammy artystka zainaugurowała Nowy Rok  występując 12 stycznia w programie stacji ABC „Jimmy Kimmel Live!”, gdzie zaśpiewała „It Kills Me” – gorący nowy singiel z  debiutanckiej płyty „The Bridge”, która ukazała się nakładem Universal Motown Records.

 

Piosenka „It Kills Me” przyniosła Fionie nominację do Grammy w kategorii Najlepsze Żeńskie Wykonanie R&B i stała się wielkim sukcesem. Singiel dotarł na szczyt Hip Hop/R&B Chart magazynu Billboard i świetnie radzi sobie w amerykańskich stacjach radiowych. Teledysk „It Kills Me” zajął 28 miejsce w zestawieniu stu najlepszych klipów 2009 roku telewizji BET, która również umieściła Melanie na swojej liście artystów, na których należy zwrócić uwagę w 2010 roku.

 

Melanie Fiona została również nominowana do nagrody NAACP Image w kategorii Outstanding New Artist oraz będzie supportowała Alicię Keys na 19 koncertach jej amerykańskiej trasy. Jej udział w trasie Keys został ogłoszony po udziale Melanie w koncercie Alicii, który odbył się 7 stycznia w Nowym Jorku oraz występie na Motown Tribute Halftime Performance podczas rozgrywek NFL w Dniu Dziękczynienia.

 

Zainteresowanie i entuzjazm publiczności przybiera na sile od momentu ukazaniasię debiutu Fiony – „The Bridge”, który zajął pierwsze miejsca zestawień najlepiej sprzedających się albumów R&B sklepów Amazon i iTunes. Ten ostatni uhonorował Melanie tytułem Najlepszej Artystki R&B/Soul 2009 roku. Melanie Fiona wystąpi również podczas koncertu Cue To the Music organizowanego przez fundację Grammy, który odbędzie się 28 stycznia w Los Angeles.

 

W czasie ostatnich miesięcy Melanie wzięła udział w wielu programach telewizyjnych, m.in.106th and Park,Rising Icons, Last Call With Carson Daly, Late Night With Jimmy Fallon.

 

Melanie Fiona wzięła również udział w europejskiej części trasy Kanye Westa w 2008 roku, a w 2009 wystąpiła na Essence Music Festival oraz była gwiazdą trasy Heineken Red Star Soul. Melanie była widoczna również w prasie i internecie, zdjęcia i artykuły ukazały się w takich tytułach jak:Billboard,The New York Times, ItalianVanity Fair,Entertainment Weekly, Nylon, In Touch, Vibe,Giant, YRB i The Sourceoraz stronach Billboard.com, MySpace.com, AOL, Yahoo! Music. Jej wykonanie klasycznego utworu Edith Piaf można usłyszeć w trwającej właśnie kampanii „Martini Rosato”.

 

3 z 4 gwiazdek People Magazine „Jeden z najbardziej obiecujących debiutów…pełnego hałaśliwego, soulu w starym dobrym stylu” – The New York Times „Głos Fiony przywodzi na myśl Mary J. Blige, Amy Winehouse i Lauryn Hill – jest wystarczająco współczesna aby odnaleźć się na dzisiejszym rynku muzycznym i na tyle vintage aby wyróżniać się spośród artystek pokroju Beyonce i Rihanna”, Vibe „Współczesna klasyka, mocno inspirowana soulem lat 60-tych, zgrabnie połączony z współczesnym głosem”.

 

Oprócz sukcesów w Ameryce Melanie podbija Szwajcarię, gdzie singiel „Monday Morning” jeszcze przed Świętami znalazł się na pierwszym miejscu listy sprzedaży i notowań radiowych, gdzie do tej pory przebywa.  Album wspiął się na 12 miejsce sprzedaży i jest na dobrej drodze do zdobycia platyny. W Niemczech „Monday Morning” zyskuje coraz większą popularność w radiach, obecnie na 55 miejscu zestawienia radiowego z dużymi szansami na wyższą pozycję. W Polsce singiel gości już od kilku tygodni na playlistach największych stacji radiowych!

Polecane