fot. mat. pras.
El Clasico za nami. W niedzielę naprzeciw siebie stanęły Real Madryt i FC Barcelona z Robertem Lewandowskim w składzie. Drużyna Polaka musiała uznać wyższość gospodarzy, którzy wygrali na Santiago Bernabeu 3:1. Dlaczego o tym piszemy? Piłkarze FC Barcelony wybiegli wczoraj na boisko w koszulkach z sową, czyli logotypem OVO Drake’a. To inicjatywa sponsorującego klub Spotify, które chciało uczcić w sen sposób fakt, iż Kanadyjczyk jako pierwszy artysta przekroczył 50 mld streamów na tej platformie.
Drake docenił ruch klubu i jego sponsora, stawiając na zwycięstwo Barcelony ponad 800 tysięcy dolarów. Kanadyjczyk pochwalił się w sieci kuponem, przedstawiającym zakład bukmacherski, na którym widniały dwie pozycje – Barcelona miała wygrać z Realem, a Arsenal pokonać na wyjeździe Leeds. Za „włożone” 833 tysiące dolarów raper miał wygrać 3,9 mln. O ile jednak Arsenal faktycznie spełnił misję i po meczu zakończonym wynikiem 0:1 wywiózł ze stadionu Leeds United trzy punkty, o tyle Barcelona swoją porażką „utopiła” zakład.
Wyświetl ten post na Instagramie