fot. mat. pras.
Długo wyczekiwany przez fanów singiel od Kizo trafił na kanał MYTOSUKCES. Wygląda na to, że raper nic sobie nie robi z ostatnich zarzutów o zostaniu discopolowcem.
Gdy Kizownikowi zdarzało się wykorzystać nieco bardziej taneczne czy reggaetonowe rytmy w swoich utworach zazwyczaj momentalnie zalewała go fala komentarzy. Internauci zarzucali mu rzekomą zmianę gatunku muzycznego na… Disco-polo.
Gdański raper dotychczas nie odnosił się do tych głosów, jednak postanowił odpowiedzieć w utworze, który zatytułował „Discopolo”.
Rok 2022 był zdecydowanie przełomowy w karierze Kizo. Zaczynając od ogromnego sukcesu sprzedażowego produktów spod szyldu brandu Kizzers oraz Sukcesiliana, podwójny diament za singiel Disney, przez wzmocnienia pozycji marki odzieżowej MTS, aż po zostanie wydawcą i powołanie do życia MTS Label.
Niedawno również premierę miał jego serial “Moda i Sukces”, opowiadający o przygodach ekipy MTS a wydany przez niego w tym roku album “Ostatni Taniec” zdążył pokryć się platyną.
Czas pokaże co przyniesie w wydaniu Kizo rok 2023, ale jednego można się spodziewać. Kizo to nowy wymiar artysty – biznesmena, który planuje swoje ruchy strategiczne z precyzją i skutecznością. Mamy wrażenie, że sufit jest jeszcze wysoko i raper niejednokrotnie zaskoczy niekonwencjonalnymi działaniami w różnych sferach. A to wszystko przy wsparciu agencji spacerange, która kompleksowo odpowiada za sprawy wydawnicze, menedżerskie oraz biznesowe swojego flagowego artysty.