Więcej informacji na blogu: http://blog.deezer.com/
Jeśli interesujecie się tylko muzyką i jest ona dla was całym światem, to… nawet jeśli do tej pory to ignorowaliście, to przyjmijcie od wiadomości, że wszystko się globalizuje. Nawet dystrybucja muzyki. Jak będzie wyglądał muzyczny rynek za 10 lat? Zostanie kilku globalnych dystrybutorów kontrolujących wszystkich niezależnych wydawców oraz kilku światowych promotorów koncertów otoczonych rojem małych lokalnych agencji? Boicie się tego? A może to źle postawione pytanie?
Deezer to międzynarodowy serwis muzyczny oferujący niezwykłe i zindywidualizowane doświadczenia muzyczne dla ponad 32 milionów użytkowników w przeszło 180 krajach na świecie. Posiada ponad 3 miliony subskrybentów, blisko 1,5 miliona fanów na Facebook’u oraz 100 milionów playlist. Zapewnia dostęp do ponad 20 milionów utworów muzycznych, które można odtwarzać na wszystkich dostępnych nośnikach – smartphonach, tabletach, laptopach czy komputerach stacjonarnych – w dowolnym czasie.
Misją Deezera jest odkrywanie muzyki i dzielenie się nią z fanami za pomocą indywidualnie dobranych do każdego kraju rekomendacji muzycznych, zgodnych z aktualnie panującymi trendami. Dzięki międzynarodowej współpracy z Facebookiem, Deezer dzieli się muzyką z odbiorcami na całym świecie. Partnerem serwisu w Polsce jest Orange, dzięki któremu z usług Deezera korzysta już przeszło 50 tys. klientów operatora. Abonenci którzy korzystają z oferty Deezer w taryfach Orange są zwolnieni z opłat za transmisję danych do aplikacji. By uaktywnić konto Orange w Deezer, wystarczy wejść na stronę www.deezer.com i kliknąć w opcję zaloguj się.