Foto: @piotr_tarasewicz / @cgm.pl
Dzięki akcji Spotify EQUAL polskie artystki od ponad roku regularnie pojawiają się na billboardach na nowojorskim Times Square. Ale dotychczas tylko jeden mężczyzna z naszego kraju mógł się pochwalić kampanią w tym kultowym (i drogim miejscu). Mata promował „Młodego Matczaka” w Nowym Jorku, a teraz swój nowy album reklamuje tam także Dawid Podsiadło.
– Proszę Państwa, chciałem się tylko usprawiedliwić, że się nie odzywam, bo od piątku wiszę. I będę jeszcze wisiał do najbliższego piątku, także na maile odpowiem dopiero po powrocie. Jak ktoś jest w okolicy, to zapraszam. Można podejść, pogadać, kawę wypić – chwali się wokalista.
Wiele wskazuje na to, że Dawid będzie pierwszym polskim artystą, który przekroczy 3 mln słuchaczy miesięcznie na platformie Spotify. Dzięki nowej płycie, ale również singla „Let You Down” nagranego na potrzeby promocji animacji „Cyberpunk: Edgerunners” Netfliksa muzyk ma aktualnie 2,82 mln. Ta liczba w ostatnich dniach rośnie, a kampania na Times Square na pewno sprawi, że będzie rosła dalej.