fot. P. Tarasewicz
Specjalizujące się w projektowaniu odzieży męskiej Brioni zaprosiło Metallicę do czarno-białej sesji zdjęciowej inspirowanej klipem „Bohemian Rhapsody” Queen. „Zdjęcia zostały zrobione w ubiegłym miesiącu w San Francisco. Ich autorem jest fotograf Zachery Michael. Mamy na nich garnitury Bespoke Brioni, podobnie jak smokingi i okulary”, pisze zespół.
Poniżej jedno ze zdjęć z Instagrama Metalliki (więcej możecie znaleźć na Facebooku zespołu ):
Kampania z udziałem Metalliki inauguruje działalność nowego dyrektora kreatywnego firmy, Justina O’Shea. Billboardy pojawią się m.n. w Paryżu, Nowym Jorku, Los Angeles i Moskwie.
Przypomnijmy, że fani już ósmy rok czekają na nowy album Metalliki (nie licząc wydanego w 2011 roku „Lulu” wspólnie z Lou Reedem). Następca „Death Magnetic” powinien trafić do sprzedaży jeszcze w tym roku. W maju perkusista Lars Ulrich mówił, że do końca lata płyta powinna być nagrana.