Jedną z zalet platform streamingowych jest ich społecznościowy charakter. Użytkownicy chętnie dzielą się nie tylko odkrytą muzyką, ale także rocznymi podsumowaniami, takimi jak Spotify Wrapped. Platrofma każdego roku udostępnia zestawienia najczęściej słuchanych artystów, albumów, utworów i gatunków. Słuchacze pokazują, do czego w ciągu roku wracali najczęściej, a artyści pokazują liczby użytkowników, odsłuchanych utworów, czas, który fani spędzili przy ich muzyce, a także informacje o tym, w ilu krajach mają słuchaczy.
Przełom listopada i grudnia każdego roku jest czasem oczekiwania na Spotify Wrapped. Niestety, w tym roku platforma każe czekać na nie wyjątkowo długo. W 2020 r. Wrapped pojawiło się 2 grudnia, rok później był to 1 grudnia. W 2022 i 2023 r. podsumowania debiutowały już w ostatnich dniach listopada, ale tym razem szwedzki gigant streamingowy nie dość, że wraca do grudnia, to jeszcze ogłasza, że udostępni usługę dopiero w mikołajki.
Mamy nadzieję, że wykorzystacie ostatnie dni na słuchanie tego, co najbardziej lubicie lub na odkrywanie nowej muzyki.