Cyfrowy sukces Mariny Łuczenko

W cyfrowej przedsprzedaży debiutancki album "HardBeat" cieszy się dużą popularnością.


2011.11.06

opublikował:

Cyfrowy sukces Mariny Łuczenko

Właśnie dziś, na półkach sklepowych pojawiła się debiutancka płyta MaRiny „HardBeat”. W przedsprzedaży, jak do tej pory, utwory z albumu cieszyły się największą popularnością w cyfrowych sklepach muzycznych w Polsce. Wyniki te pozwalają przypuszczać, że album „HardBeat” może okazać się jednym z największych wydarzeń muzycznych tego roku w Polsce.


„Bardzo się cieszę z tak pozytywnego przyjęcia mojego albumu. Właśnie jestem w trakcie wybierania kolejnego singla, do którego nakręcimy teledysk. Z całą pewnością, przy jego wyborze, wezmę pod uwagę wyniki sprzedaży cyfrowej poszczególnych utworów z płyty oraz reakcje publiczności na koncertach” – powiedziała MaRina.

Singlem promującym płytę jest utwór „Electric Bass”, do którego powstał teledysk:



Na płycie znajduje się 11 utworów oraz intro. Obok tanecznych, parkietowych hitów, znajdziemy kilka pozornie delikatniejszych utworów, które jednak w ciągu chwili potrafią przeistoczyć się w industrialny, dubstepowy groove. MaRina przyznaje się do inspiracji takimi gatunkami jak electro, dancepop, dubstep, r`n`b i trip hop. Mimo widocznej różnorodności stylistycznej album jest bardzo spójny i świadczy o dojrzałości muzycznej Artystki. MaRina  w bardzo inteligenty sposób połączyła wszystko to, co nowoczesne we współczesnym popie, sięgając jednocześnie po brzmienia bardziej awangardowe i wyrafinowane. Płyta jest w całości anglojęzyczna.

Producentem albumu „HardBeat” jest Rafał Malicki, współkompozytorką utworów na płycie Marina Łuczenko, autorką słów Maja Łuczenko. Na płycie znajduje się też jeden, bonusowy utwór autorstwa Izy Lach („One By One”).

Polecane

Share This