fot. mat. pras.
Dowodzony przez Borixona chillwagon narobił w ostatnich latach na scenie ogromnego zamieszania. Projekt, w który poza Rekinem zaangażowani są m.in. ReTo, Żabson czy Kizo dał się poznać nie tylko dzięki kręcącym znakomite wyniki w sieci singlom, ale też wyjątkowo żywiołowym koncertom. Wygląda jednak na to, że era chillwagonu jako takiego się kończy, a sam projekt ewoluuje do nowej postaci – spacerange.
Kanał YouTube chillwagonu zmienił się w kanał spacerange, podobnie jak profil na Instagramie. Zwróciliśmy się do reprezentanta organizacji z prośbą o komentarz i otrzymaliśmy zapewnienie, że oficjalny komunikat ujrzy światło dzienne jeszcze dziś. Póki co zostaje nam jedynie krótka informacja opublikowana na kanale YouTube, w której czytamy:
– spacerange – elevate your music to the higher space
Zakres działania spacerange to przede wszystkim wsparcie w rozwoju potencjału artystów, budowa związanych z nimi marek/brandów oraz dywersyfikacja dochodów naszych wykonawców. Agencja, która jednocześnie jest labelem, będzie też stale poszukiwać nowych twarzy i wprowadzać je na rynek.