Prowadzisz bloga, fanpage`a, stronkę www lub kanał na YT? Dołącz do ekipy promotorów, nieś z nami info o HHK i zgarnij bilet PRESS na 11. edycję Festiwalu z atmosferą!
W tym roku powracamy z gigantyczną akcją HHK SOCIAL FAM! Jeśli masz swój autorski blog, fanpage, serwis www lub kanał YT związany z rapem, hip hopem, muzyką lub kulturą i chciałbyś za darmo wpaść na festiwal Hip Hop Kemp 2012 – dołącz do naszych przyjacielskich mediów społecznościowych. Dla autorów 10 najciekawszych serwisów przygotowaliśmy 5 wejściówek normalnych oraz 5 biletów PRESS z dostępem do backstage’u!
Wieść o Hip Hop Kempie od samego początku szerzy się przede wszystkim wśród znajomych. Większość z Was zapewne dowiedziała się o festiwalu od kogoś ze swoich ludzi. Wraz z rozwojem festiwalu w jego promocję zaangażowały się największe media – zarówno w Czechach, jak i innych krajach – ale cały czas podstawę promocji tworzą najbardziej wiarygodne i undergroundowe kanały. W odróżnieniu od większości festiwali Hip Hop Kemp nie potrzebuje billboardów ani reklam podczas „M jak Miłość”, by przyciągnąć ludzi – dobra wieść o wspaniałej atmosferze HHK niesie się wśród jego zajawkowiczów, a także dzięki wsparciu Street Teamu i całej szerokiej familii pasjonatów Kempu.
W roku 2003, kiedy startowała promocja Kempu w Polsce, głównym kanałem promocji były ulotki i plakaty. Dziś są to newsy przekazywane kanałami internetowymi. To Wy współtworzycie promocje „Festiwalu z atmosferą” pisząc o nim na swoich blogach i fanpage’ach. Kemp nadąża nad zmianami i cały czas umożliwia wszystkim sympatykom wspieranie festiwalu, od zawsze niezależnego i podziemnego, niezależnie od rangi występujących na nim gwiazd.
Chcielibyśmy zaproponować wszystkim, prowadzącym blogi, mini-strony, fanpage na Facebooku – czy to muzyczne, czy generalnie na temat kultury i rozrywki, czy też zupełnie zajawkowe / prywatne –nawiązanie współpracy partnerskiej przy promocji Kempu. Polega ona przede wszystkim na dostarczaniu czytelnikom świeżych informacji na temat festiwalu i różnych, związanych z nim bonusów. To właśnie od Was dowiadują się, co jest fajne, a co nie – jeżeli Kemp uważacie za coś godnego wsparcia – połączmy siły! Sami możecie też wymyślać cykle artykułów, zajawek, klipów… Wszystkie chwyty dozwolone!
Spośród wszystkich zgłoszonych mediów społecznościowych, które solidnie zaangażują się w akcję, wybierzemy wspólnie aż 10 zwycięzców! Z pierwszej siódemki szczęśliwców, którzy zostaną wytypowani przez jury z Agencji Joytown, 4 najlepszych promotorów zgarnie bilety PRESS. Kolejne typy zależą od Kempowiczów – to Wy na drodze głosowania wybierzecie 3 autorów najciekawszych blogów/fanpage`y/kanałów, którzy pojadą za darmo na Hip Hop Kemp 2012. Za pierwsze miejsce należy się bilet PRESS!
W sierpniu na stronie www.hiphopkemp.pl pojawi się lista serwisów biorących udział w akcji, a w dniach 3-9.08.2012 odbędzie się wielkie głosowanie na najlepszych.
Gorąco zachęcamy do współpracy! Aby dołączyć do akcji, >> WYPEŁNIJ FORMULARZ <<