
foto: P. Tarasewicz
Wkrótce do sklepów ma trafić nowy album B.R.O zatytułowany „Karmel”. Artysta wydaje album samodzielnie, korzystając z dystrybucyjnego wsparcia MyMusic.
Artysta opublikował dotychczas cztery single promujące płytę. Na jego kanale i w TIDALU można już posłuchać piosenek „Nie zdradzę”, „Różowa chmura”, „Mała” i „Deja vu”. Wkrótce ma się odbyć oficjalna premiera kolejnego utworu zatytułowanego „O mnie”. Dzięki współpracy artysty z siecią fast foodów Subway utwór już teraz można przedpremierowo pobrać z fanpage’a Subway Polska.
„Karmel” będzie dwupłytowym wydawnictwem. – Do wyboru „Ogień” i „Cukier”. Ja już chyba tak po prostu mam #MójWybór – lubię mieć duży wybór zarówno w muzyce jak i w życiu. A jeśli o wyborze mowa to bądźcie czujni! Szykujemy świetną akcję z Subway Polska – u nich akurat wyboru nie brakuje – pisał przed trzema tygodniami raper informując o nawiązaniu współpracy z marką.