„American Idol” wpływa na sprzedaż Aerosmith

Sprzedaż singli Aerosmith gwałtownie skoczyłą po tym, jak frontman zespołu, Steven Tyler, dołączył do jury programu "American Idol".


2011.01.30

opublikował:

„American Idol” wpływa na sprzedaż Aerosmith

Jak wynika z najnowszych danych, „I Don`t Want To Miss A Thing”, power ballada z 1998 roku, wskoczyła na 19. miejsce listy przebojów iTunes, natomiast „Dream On” – utwór liczący sobie już 38 lat – dotarł na 61. pozycję.

– Wyniki te mnie nie dziwią. Z doświadczenia wiem, że jeżeli ktoś pojawia się w „Idolu”, sprzedaż jego muzyki idzie w górę. Steven Tyler błyszczy w programie. Jest dziki, pozwolił telewidzom zapomnieć o byłym jurorze, Simon Cowell, w zaledwie dwa tygodnie – powiedział przedstawiciel show, Richard Rushfield.

Tagi


Polecane

Share This