fot. Bartosz Bryła (@hype_vis1on | @bartosz_brylant)
Pamiętacie jeszcze, jak Kizo zastanawiał się pod koniec października, czy jest jeszcze sens kręcić teledyski? Raper ubolewał wówczas nad tym, że YouTube nałożył ograniczenia wiekowe na jego klip „Disney”, co negatywnie odbijało się na wyświetleniach.
Czy po pół roku Kizo ma jeszcze podobne wątpliwości? Wydaje nam się, że już nie, ponieważ „Disney” właśnie przekroczył 100 mln wyświetleń na YouTube, wprowadzając tym samym Kizownika do nadal wąskiego grona artystów polskich raperów, którzy mogą się pochwalić takim wynikiem.
Przypomnijmy, „Disney” od Kizo ujrzał światło dzienne 24 czerwca 2021 roku, co oznacza, że artysta potrzebował na przebicie 100 mln zaledwie 10 misięcy. Kolejne 45 mln kawałek zgromadził na Spotify. Promowany „Disneyem” krążek „Jeszcze 5 minut” ma obecnie status potrójnie platynowej płyty.