„SHAKIRA || BZRP Music Sessions #53” od dnia publikacji cieszy się niesamowitą popularnością – obecnie numer ma blisko 112 milionów wyświetleń na YouTube. Warto wspomnieć, że kawałek został też najpopularniejszym latynoskim utworem na Spotify. Na słowa, które padają w utworze, zaczęły też reagować marki, o których wspomina Shakira.
– Zamieniłeś Rolexa na Casio, zmieniłeś Ferrari na Twingo – śpiewa wokalistka pogrążając swojego byłego męża.
Casio na Twitterze opublikowało archiwalne zdjęcie Shakiry. Widzimy na nim nastolatkę, z jeden z modeli zegarków Casio na nadgarstku.
Pamiętaj Shakiro, zanim zostałaś smutnym Rolexem, byłaś wspaniałym CASIO – czytamy w opisie zdjęcia.
Renault natomiast postanowiło stanąć w obronie Shakiry – francuski profil marki opublikował nowy kawałek i opatrzył go opisem:
– #Renault #Twingo zawsze będzie cię wspierał Shakiro, kiedykolwiek, gdziekolwiek (whenever, wherever) – nawiązując do słów jednego z numerów piosenkarki.
Natomiast na hiszpańskim profilu Renault zdjęcie modelu Twingo opatrzono opisem:
– Dla chłopaków i dziewczyn takich jak ty. Podkręć głośność.
Przypomnijmy także, że Pique poinformował o tym, że jego federacja Kings League organizująca hobbystyczne rozgrywki piłkarskie rozpoczęła współpracę z Casio. Piłkarz zrobił to podczas ostatniego spotkania federacji, co więcej sam na ręku miał zegarek Casio – w pewnym momencie uniósł dłoń do góry i powiedział – To zegarek na całe życie. Po spotkaniu Pique rozdał zegarki Casio obecnym w studiu streamerom.
Niespodziewane wieści dotyczące nowego sezonu show Polsatu.
Wokalista SOAD nie rozumie, jak można jednocześnie wspierać Ukrainę i występować w Azerbejdżanie.
Artysta stale zaskakuje fanów międzynarodowymi kooperacjami.
Zobaczcie, jak wyglądał piątek w Gdyni.
Niespodzianka dla fanów zgromadzonych na PGE Narodowym.