NEWS

Co wyjdzie z połączenia logotypów zespołów i drużyn piłkarskich?

Czy muzycy Red Hot Chili Peppers kibicują Bayernowi Monachium? Czy wśród piłkarzy Arsenalu są fani AC/DC? Być może Tim Burgess, wokalista brytyjskiej grupy The Charlatans myślał o tym, krzyżując logotypy drużyn piłkarskich i gwiazd muzyki. Artysta zaprosił do współpracy projektantów Marka Liptrotta i Nicka Frasera i wspólnie z nimi stworzył talię fikcyjnych kart i naklejek, na których połączył charakterystyczne emblematy. Panowie połączyli Wu-Tang Clan z Wolverhampton Wandereres, AC/DC z Arsenalem, Red Hot Chili Peppers z Bayernem Monachium, Foo Fighters z Fulham, The Wailers Boba Marleya z herbem holenderskiej federacji piłkarskiej, Echo and the Bunnymen z Liverpoolem, Wolf Alice z AS Romą i wiele, wiele innych.

Poniżej prezentujemy kilka przykładów znakomitych kolaży. Więcej znajdziecie na twitterowym profilu Bands FC.

 

Maciek Kancerek

Recent Posts

Wygląda na to, że ReTo nadal ma żal do organizatorów Sun Festivalu

Raper nie może przeboleć braku miejsca na głównej scenie.

20 minut ago

Gibbs w singlu promującym album polskiego producenta

"Wosk" to idealny kawałek na wakacje.

1 godzinę ago

Poznaliśmy kolejnych uczestników „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”

Wiemy, z kim będzie rywalizowała Patricia Kazadi.

10 godzin ago

Kazior gra w otwarte karty

Nowy singiel już dostępny.

11 godzin ago

Alberto i Viki Gabor „usuwają strach”

Wiemy, co połączyło artystów.

18 godzin ago