Termin zgłoszeń minął 13 listopada o godz. 16.00. Do tego czasu do kancelarii Burmistrza Jarocina wpłynęły oferty: Cam Media S.A. z Warszawy, Eventcom z Gdyni oraz Go Ahead z Poznania. Ich otwarcia dokona komisja przetargowa, która na tym etapie ma za zadanie sprawdzić, czy spełniają one warunki udziału w postępowaniu.
Oferenci spełniający niezbędne w postępowaniu wymagania zostaną następnie zaproszeni do rozmów, po których wybrani spośród nich złożą oferty ostateczne czyli koncepcje artystyczne Jarocin Festiwal 2010 z uwzględnieniem obchodów przypadającej w przyszłym roku 30 rocznicy organizacji I Przeglądu Muzyki Młodej Generacji w Jarocinie. Uzupełnieniem wizji artystycznej i muzycznej festiwalu będzie musiało być kompleksowe zabezpieczenie imprezy masowej pod względem bezpieczeństwa, gastronomii, technicznym, sanitarnym etc.
Budżet przyszłorocznego Jarocin Festiwal wyniesie co najmniej 1 mln zł (z uwzględnieniem wkładu Miasta wysokości ok. 300 tys. zł).
Artysta przebywa obecnie poza granicami Polski.
Czy wokalistka podbije platformę takim kontentem?
Artysta nie podjął wyzwania, ponieważ "zamknął rozdział pajacowania w internecie".
Organizatorzy nie szukali długo zastępstwa.
Premiera krążka we wrześniu.