fot. mat. pras.
Piosenkarz, autor tekstów i raper, The Kid LAROI, ogłasza trasę koncertową „The First Time” po Europie i Wielkiej Brytanii, po wydaniu swojego najnowszego albumu „The First Time” (Columbia). Trasa koncertowa, która obejmie 12 koncertów i zostanie wyprodukowana przez Live Nation, rozpocznie się w czwartek 4 kwietnia w sztokholmskim Annexet, a następnie obejmie koncerty w Norwegii, Danii, Polsce, Holandii, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, a skończy się we włoskim Fabrique w sobotę 27 kwietnia 2024 roku.
9 kwietnia artysta dotrze do Polski, by wystąpić w hali COS Torwar w Warszawie. W roli supportu wystąpi Sam Tompkins. Bilety będą dostępne w sprzedaży ogólnej od 2 lutego godz. 10:00 na LiveNation.pl
O ogłoszeniu trasy LAROI powiedział: – Nie mogę się doczekać, aby zagrać w Europie i Wielkiej Brytanii w kwietniu! Jestem bardzo podekscytowany, że mogę ruszyć w trasę po Europie i Wielkiej Brytanii i spotkać tam moich fanów. Obiecuję, że warto czekać! Kocham was wszystkich i do zobaczenia wkrótce.
„THE FIRST TIME” to pełnowymiary album The Kid LAROI (aka Charlton Kenneth Jeffrey Howard), który jest kontynuacją debiutanckiego mixtape’u „F*CK LOVE” z 2020 roku. Na najnowszym albumie LAROI zmienia swoje brzmienie na styl odpowiadający jego międzynarodowemu statusowi celebryty, jednocześnie serwując jeden z najbardziej oczekiwanych albumów 2023 roku. Na płycie gościnnie wystąpili: Jungkook i Central Cee w singlu „Too Much”, Baby Drill i Future w „What’s the Move?”, Robert Glasper i YoungBoy Never w „Call Me Instead” oraz D4vd w „The Line”. „THE FIRST TIME” to święto współpracy i niezachwianej kreatywności, to droga do sławy zaraz obok jego wcześniejszych prac – przebojowego singla „Stay” z 2021 roku u boku Justina Biebera i mixtape’u, od którego wszystko się zaczęło, F*CK LOVE w 2020 roku.
W niezwykle krótkim czasie LAROI szturmem podbił świat, zdobywając w 2022 roku dwie nominacje do nagród Grammy w kategorii Best New Artist, a także za pracę nad szóstym pełnometrażowym albumem Justina Biebera „Justice”, trzy zwycięstwa i wiele nominacji do nagród ARIA Music Awards i Billboard Award, a także stale poszerzający się repertuar i dominującą obecność w Internecie i popkulturze. Obecnie LAROI ma ponad 38 milionów słuchaczy miesięcznie na Spotify, ponad 2 miliardy wyświetleń na YouTubie, a jego singiel „Forever & Again” znalazł się na oficjalnej ścieżce dźwiękowej do kinowego hitu „Barbie”. Jego naturalnemu talentowi i charyzmie dorównuje tylko jego zachwycająca prezencja na scenie – niezależnie od tego, czy LAROI występuje na Coachelli, czy dowodzi tłumem na stadionie podczas solowych, wyprzedanych koncertów.
Raper nie może przeboleć braku miejsca na głównej scenie.
"Wosk" to idealny kawałek na wakacje.
Wiemy, z kim będzie rywalizowała Patricia Kazadi.
"Z jakiegoś powodu wciąż sprowadzamy deszcz".