foto: Michał Murawski / Narodowe Centrum Kultury
Skąd czerpać środki na promocję muzyki? Dlaczego warto pokazywać się na festiwalach? Jaka powinna być rola rozgłośni radiowych w promocji lokalnych twórców, a jaka jest rola wytwórni? Na te i inne pytania będzie można uzyskać odpowiedzi podczas Music Export Conference 2017, która odbędzie się już 5 i 6 października w Warszawie. Ruszyła bezpłatna rejestracja.
Music Export Conference to szerokie spojrzenie na polską muzykę i jej możliwości. Zaplanowana jest między innymi prezentacja rynków azjatyckich, w tym w szczególności Chin i Japonii jako kluczowych krajów w kontekście eksportu. Ponadto organizatorzy zapowiadają przegląd najważniejszych zagranicznych festiwali showcasowych, prezentację instrumentów wsparcia sektora muzycznego i dyskusję poświęconą roli rozgłośni radiowych we wsparciu polskich artystów.
Oprócz paneli zaplanowane są warsztaty przygotowujące polskich twórców, menadżerów oraz przedstawicieli polskiej branży muzycznej do udziału w międzynarodowych targach muzyki świata – WOMEX 2017, które w tym roku odbędą się w Katowicach. Ponadto w ramach Warsaw Music Week PRO odbędą się warsztaty skierowane do przedsiębiorców zainteresowanych brandingiem i skuteczną dystrybucją muzyki w Internecie.
Uwaga: Wstęp na Music Export Conference jest bezpłatny, jednak konieczna jest uprzednia rejestracja poprzez formularz dostępny pod tym adresem. W przypadku zbyt dużej liczby chętnych pierwszeństwo udziału w konferencji przysługuje profesjonalistom branży muzycznej (artystom, menadżerom, dystrybutorom, wydawcom, promotorom, etc.) zainteresowanym eksportem polskiej muzyki.
Na konferencję Music Export Conference zapraszają Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Narodowe Centrum Kultury, Miasto Stołeczne Warszawa oraz festiwal Warsaw Music Week.
Przed nami danie główne.
Raper nie może przeboleć braku miejsca na głównej scenie.
"Wosk" to idealny kawałek na wakacje.
Wiemy, z kim będzie rywalizowała Patricia Kazadi.