NEWS

Kolejny artysta zrywa współpracę z H&M

Wczoraj informowaliśmy, że projektujący dla H&M ubrania The Weeknd zakończył współpracę z firmą po publikacji na jej stronie zdjęcia czarnoskórego chłopca w bluzie z napisem „najfajniejsza małpa w dżungli”. – Obudziłem się dziś rano zszokowany i zażenowany tym zdjęciem. Jestem głęboko urażony i nie będę już współpracował z H&M – napisał na Twitterze The Weeknd. Wcześniej markę krytykowali m.in. Questlove z The Roots i piłkarz Manchesteru United Romelu Lukaku.

Kolejnym artystą, który nie wyobraża sobie współpracy z H&M jest G-Eazy. – W ostatnich miesiącach byłem podekscytowany rozpoczęciem współpracy z H&M i przygotowywaną kolekcją ubrań. Niestety, kiedy wczoraj zobaczyłem ten niepokojący obraz, ekscytacja związana z globalną kampanią wyparowała. Niezależnie od tego, czy to przypadkowe niedopatrzenie, czy nie, jest to naprawdę smutne i niepokojące, że w 2018 roku coś tak coś tak niewrażliwego rasowo i kulturowo mogło zostać pokazane tak wielu osobom (stylistom, fotografom, marketingowcom) i zostało przez nie zaakceptowane. Nie mogę pozwolić, by moje nazwisko i marka były kojarzone z firmą, która do tego dopuściła – napisał na Instagramie G-Eazy. Raper wyraził również nadzieję, że ten incydent będzie nauczką nie tylko dla H&M i wpłynie na podniesienie świadomości włodarzy firm. G-Eazy opatrzył wpis przeróbką zdjęcia, gdzie napis „najfajniejsza małpa w dżungli” zmieniono na „najfajniejszy król na świecie”.

Maciek Kancerek

Recent Posts

Wygląda na to, że ReTo nadal ma żal do organizatorów Sun Festivalu

Raper nie może przeboleć braku miejsca na głównej scenie.

4 godziny ago

Gibbs w singlu promującym album polskiego producenta

"Wosk" to idealny kawałek na wakacje.

5 godzin ago

Poznaliśmy kolejnych uczestników „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”

Wiemy, z kim będzie rywalizowała Patricia Kazadi.

14 godzin ago

Kazior gra w otwarte karty

Nowy singiel już dostępny.

15 godzin ago