Categories: CGMNEWSTOP

Kid Rock „rozstrzelał” skrzynki z piwem Bud Light. Czym marka tak go rozsierdziła?

Jeszcze kilka lat temu Kid Rock występował na koncertach sponsorowanych przez producenta piwa Bud Light, ale dziś nie ma już mowy o przyjaźni. Marka podpadła muzykowi, a ten dał wyraz swojemu niezowoleniu… „rostrzeliwując” skrzynki z piwem.

Co tak rozsierdziło autora „Devil Without A Cause”? Raper poczuł się zdradzony, ponieważ Anheuser-Busch, czyli firma produkująca Bud Light nawiązała współpracę z transpłciowym influencerem. Dla konserwatywnego muzyka to zdecydowanie zbyt wiele, dlatego nagrał filmik, w którym mówi, że „dziadek czuje się dziś trochę rozbrykany”, po cym bierze do rąk karabin i zaczyna strzelać do skrzynek z piwem.

Pi***z się Bud Light, pi***z się Anheuser Busch – stwierdza pod koniec Kid Rock, na którego głowie zamiast tradycyjnego kapelusza tym razem pojawiła się czapka MAGA.

cgm.pl

Recent Posts

Wygląda na to, że ReTo nadal ma żal do organizatorów Sun Festivalu

Raper nie może przeboleć braku miejsca na głównej scenie.

5 godzin ago

Gibbs w singlu promującym album polskiego producenta

"Wosk" to idealny kawałek na wakacje.

6 godzin ago

Poznaliśmy kolejnych uczestników „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”

Wiemy, z kim będzie rywalizowała Patricia Kazadi.

15 godzin ago

Kazior gra w otwarte karty

Nowy singiel już dostępny.

16 godzin ago