NEWS

Jan Śpiewak nazwał Artura Rojka „chciwym socjopatą”

Jan Śpiewak nie gryzie się w język, wiemy to od lat. Polityk i aktywista bywa bardzo dosadny i agresywny w wyrażaniu swoich poglądów. Zwłaszcza kiedy chodzi o promocję alkoholu, którą zwalcza na każdym kroku.

Śpiewakowi nie spodobała się nowa współpraca Artura Rojka, który połączył siły z Kacperczykami i marką Grant’s.

Stworzyliśmy alternatywną wersję teledysku do „Syna okiennika”. Jest to numer o rodzinnych relacjach, o prawdziwej, męskiej przyjaźni. (…) Dajcie znać, czy słuchaliście piosenki i czy wzrusza Was tak samo jak mnie? – czytamy na instagramowym profilu Artura Rojka.

Jana Śpiewaka ewidentnie klip nie wzrusza, bo nie zostawił na artyście suchej nitki.

Ale się Rojek sprzedał. Chciwy socjopata. Okropny nietakt – reklamowanie alkoholu utworem o rodzinie, relacji ojca z synem – napisał w stories na Instagramie Jan Śpiewak, przypominając, że sytuacja ma miejsce w Polsce, w której mnóstwo rodzin rozpada się z powodu problemów alkoholowych.

cgm.pl

Recent Posts

Metallica zagrała utwór skomponowany specjalnie na koncert w Warszawie

Niespodzianka dla fanów zgromadzonych na PGE Narodowym.

15 minut ago

Wygląda na to, że ReTo nadal ma żal do organizatorów Sun Festivalu

Raper nie może przeboleć braku miejsca na głównej scenie.

6 godzin ago

Gibbs w singlu promującym album polskiego producenta

"Wosk" to idealny kawałek na wakacje.

7 godzin ago

Poznaliśmy kolejnych uczestników „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”

Wiemy, z kim będzie rywalizowała Patricia Kazadi.

16 godzin ago