fot. Karol Makurat / @tarakum_photography
Marki CCC i Sprandi były partnerami trasy promującej „Hulanki”, debiutanckie wydawnictwo Young Leosi. Artystka wykorzystała tę współpracę nie tylko w celach komercyjnych, ale także społeczno-edukacyjnych.
– Stworzyliśmy kampanię, która zwraca uwagę na tak ważną kwestię jak edukowanie i utwierdzanie dziewczyn w tym, że mogą, a przede wszystkim potrafią osiągnąć to, o czym marzą. Aby stało się to możliwe zdecydowałam, że moje wynagrodzenie za jutrzejszy koncert CCC przekazuje w kwocie 50 000 zł na rzecz fundacji Inspiring Girls Polska, których misją jest inspirowanie dziewczynek do osiągania wielkich celów. Od zawsze staram się być przykładem kobiety, która radzi sobie w tym „męskim” świecie nie gorzej niż jej koledzy. Czuję, że to co robię jest słuszne i potrzebne – informowała artystka.
Po zakończeniu trasy sześć par butów podpisanych przez Leosię trafiło na aukcje charytatywne, z których dochód zasili konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy. Aukcje już się zakończyły i przyniosły kwoty, które zaskoczyły samych organizatorów. Najdroższa z sześciu par sprzedała się za 5100 pln, najtańsza za nieco ponad 1000 pln.
Niespodzianka dla fanów zgromadzonych na PGE Narodowym.
Przed nami danie główne.
Raper nie może przeboleć braku miejsca na głównej scenie.
"Wosk" to idealny kawałek na wakacje.
Wiemy, z kim będzie rywalizowała Patricia Kazadi.