NEWS

Avicii autorem hymnu Coca-Coli na Euro 2016

Artysta wystąpi w tym roku w Polsce.

W 2013 roku Avicii wraz z Bennym Andersonem oraz Bjornem Ulvaeusem z popularnego szwedzkiego zespołu ABBA stworzył oficjalny hymn Konkursu Piosenki Eurowizji, zatytułowany „We Write a Story”. Teraz jego najnowsza piosenka „Taste The Feeling by Avicii vs. Conrad Sewell” będzie hymnem kampanii reklamowej Coca-Coli na zbliżające się piłkarskie święto Euro 2016.

W nagraniu śpiewa australijski wokalista Conrad Sewell znany z przeboju „Firestone”.  Produkcja szwedzkiego dj-a w połączeniu z wokalem utalentowanego Conrada Sewella to jednocześnie doskonały materiał na letni przebój. Naszą ambicją od zawsze było znajdywanie znakomitej muzyki, którą ludzie zapamiętają na lata. Jestem przekonany, że tak będzie i tym razem. Szukaliśmy idealnej piosenki i ta od początku wyróżniała się na tle innych nagrań – mówi Joe Belliotti, jeden z dyrektorów koncernu Coca-Cola.

Światowa premiera utworu „Taste The Feeling” miała miejsce już w styczniu tego roku. Wówczas został zaprezentowany na globalnej prezentacji nowej kampanii Coca-Coli, ale w wersji akustycznej Conrada Sewella. Wersja przygotowana przez Avicii nadała utworowi nowego charakteru i  wrażliwości. Aktualna wersja utworu – „Taste The Feeling by Avicii vs. Conrad Sewell” jest dostępna w TIDALU.

 

Przypominamy, że 15 lipca tego roku Avicii wystąpi na Stadionie Energa Gdańsk jako największa gwiazda Music Power Explosion.

 

 

Wojtek Ekonomiuk

Recent Posts

Wygląda na to, że ReTo nadal ma żal do organizatorów Sun Festivalu

Raper nie może przeboleć braku miejsca na głównej scenie.

2 godziny ago

Gibbs w singlu promującym album polskiego producenta

"Wosk" to idealny kawałek na wakacje.

3 godziny ago

Poznaliśmy kolejnych uczestników „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”

Wiemy, z kim będzie rywalizowała Patricia Kazadi.

12 godzin ago

Kazior gra w otwarte karty

Nowy singiel już dostępny.

13 godzin ago

Alberto i Viki Gabor „usuwają strach”

Wiemy, co połączyło artystów.

20 godzin ago