fot. mat. pras.
Prime Video prezentuje numer promujący program Rap Generation – nowatorski, muzyczny talent show produkcji własnej, którego ostatni odcinek zadebiutuje na platformie już jutro, piątek, 28 marca. Czwórka finalistów, których nazwiska zostaną ujawnione w piątkowym odcinku, stworzyła mocny rapowy numer, który stał się manifestem programu i symbolem ich drogi. „Rap Generacja” to nie tylko oficjalny kawałek promujący program, ale także zapis ich odczuć, przeżyć oraz kwintesencja tego, czym jest Rap Generation: prawda, emocje i bezkompromisowy styl. Producentem kawałka jest mentor programu – Sir Mich.
Każdy wers to osobna opowieść
Utwór powstał tuż przed finałem i stanowi szczery zapis emocji i doświadczeń uczestników – od momentu wejścia do Rap House, przez intensywne warsztaty, aż po pracę z legendami polskiego rapu. Finaliści sami napisali swoje zwrotki, odnosząc się do własnych historii i przełomowych momentów w programie. Każdy wers to osobna opowieść – szczera, bezkompromisowa, pełna pasji i determinacji. To właśnie ten autentyzm wyróżnia Rap Generation – i dokładnie taki vibe niesie ze sobą numer stworzony przez finalistów.
„Ten numer to dowód na to, że warto wierzyć w siebie”
– Dla wielu z nich to spełnienie marzeń – od pisania tekstów do szuflady i grania w piwnicach po pracę z największymi gwiazdami sceny rapowej. Ten numer to dowód na to, że warto marzyć, wierzyć w siebie, a ich przykład pokazuje, że nawet najbardziej odległe cele można osiągnąć, jeśli tylko ma się odwagę i ciężko pracuje – podkreśla Sir Mich, mentor uczestników i producent utworu.
Kawałek „Rap Generacja” będzie dostępny również od jutra we wszystkich muzycznych serwisach streamingowych.
Wielki finał programu zadebiutuje na Prime Video już w piątek, 28 marca. W odcinku poznamy nie tylko finalistów, ale także zwycięzcę. Zwycięzca Rap Generation zdobędzie kontrakt fonograficzny od Warner Music Poland.